دانلود IDM UltraEdit v18.00.0.1021 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن

شما برای ویرایش متون خود از چه نرم افزاری استفاده می كنید آیا به این فكر افتاده اید كه بتوانید تمامی فایلهای متنی خود را توسط یك نرم افزار ویرایش كنید. و نیازی به نصب انواع و اقسام ادیتور ها در این زمینه نباشید. ویرایشگر متن یكی از اساسی ترین احتیاجات كاربران رایانه و برنامه نویسان میباشد. افرادی كه علاقه مند به برنامه نویسی در زمینه های  مختلف میباشند همیشه سعی بر این دارند با انتخاب ویرایشگری كه بتواند تمامی زبانهای برنامه نویسی را پشتیبانی و در عین سادگی از قدرت بالایی برخوردار باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:دانلود IDM UltraEdit v18,00,0,1021 - نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن , | 13:45 | نویسنده : Rasoul |
دانلود Glary Utilities Pro v2.43.0.1419 - مجموعه ابزارهای بهینه سازی ویندوز

امروزه بسیاری از کاربران برای مدیریت و بهینه سازی سیستم های خود از نرم افزارهای آماده استفاده می کنند. دلیل استفاده از این نرم افزارها نیز جمع آوری ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت و بهنیه سازی در یک قسمت متمرکز می باشد و دیگر کاربران برای انجام هر عمل مختلف مرتبط با این موضوع نیازی به مراجعه به قسمت های مختلف سیستم نخواهند داشت. این نرم افزارها علاوه بر مورد استفاده قرار گرفتن توسط افراد مبتدی، توسط کاربران حرفه ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند و  دلیل استفاده این دسته از کاربران علاوه بر مورد یاد شده، انجام امور به صورت دقیق و دریافت نتایج صحیح می باشد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:دانلود Glary Utilities Pro v2,43,0,1419 - مجموعه ابزارهای بهینه سازی ویندوز , | 13:41 | نویسنده : Rasoul |
دانلود Norton 360 2012 v6.0 - محافظت 360 درجه ای سیستم

این نرم افزار یک ابزار معمولی نیست.نرم افزاری است که همه باید آن را تجربه کنند. کاربران همه باید بدانند که امنیت یعنی چه؟ همه باید امنیت واقعی را تجربه کنند.امنیت واقعی را باید در Symantec جستو جو کرد.شرکتی که شاید اصلا کاربری نباشد که نام نرم افزارهای معروف آن را به گوش خود نشنیده یا حداقل یک بار آن ها را تجربه نکرده باشد. نورتون قدیمی ترین محصول این شرکت اینقدر معروف است که حتی حالا هم که سال ها از تولید و عرضه آن می گذرد وقتی کسی نام آن را می شنود می داند که چقدر در کارش یعنی تامین امنیت فوق العاده عمل می کرده و البته حالا هم فوق العاده است. اما بحث ما در مورد نرم افزاری است که  مانند نورتون آنتی ویروس آنقدر قدیمی نیست و تنها چند سالی است که عرضه شده اما کارآیی فوق العاده اش باعث شده کاربران زیادی به سمت و سوی آن کشیده شوند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:دانلود Norton 360 2012 v6,0 - محافظت 360 درجه ای سیستم , | 13:36 | نویسنده : Rasoul |
دانلود Ace Translator v9.4.3.681 - نرم افزار مترجم آنلاین متن

امروزه بسیاری از افراد تحصیل کرده، افرادی را موفق دانسته که بتوانند به چندین زبان زنده ی دنیا از جمله زبان بین الملی انگیلیسی که اکنون به زبان اول دنیا تبدیل شده و اکثر مقالات و متون در زمینه های مختلف نیز به این زبان منتشر می شود مسلط بوده و بتوانند به راحتی متون این زبان ها را به یکدیگر ترجمه نمایند اما مطمئنا یادگیری چندین زبان مختلف از جمله زبان انگلیسی برای همه ی افراد مقدور نبوده و بعضا کاری دشوار و وقت گیر نیز به شمار می رود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:32 | نویسنده : Rasoul |
تاريخ : پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | 13:22 | نویسنده : Rasoul |
دانلود CCleaner v3.16.1666 - نرم افزار پاک سازی و بهینه سازی کامپیوتر

نرم افزاری که پیش رو دارید فایلهای اضافی و بدردنخور را از Internet Explorer, Windows Explorer و بخشهای دیگر کامپیوترتان پاک می کند. این نرم افزار همچنین می تواند بسیاری از دیگر برنامه های نصب شده بر روی سیستم را شناسایی کرده و آثاری را که شما از کارتان بر روی آنها به جا گذاشته اید از بین ببرد، برنامه هایی همانند Opera، Firefox؛ Microsoft Office، Nero، Alcohol 120%، Yahoo toolbar، Google toolbar، Download accelerator، Multimedia Player های مختلف و صدها برنامه ديگر CCleaner برخلاف سایر نرم افزارها در حذف اینگونه فایلها و اطلاعات خودسرانه عمل نمی کند، که در نتیجه آن شما چیزی را از دست بدهید که نمی خواستید، بلکه این امکان را به شما می دهد تا دقیقاً مشخص کنید بدنبال حذف کدام دسته از فایلها و اطلاعات هستید.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, | 23:2 | نویسنده : Rasoul |
دانلود Farm Frenzy Viking Heroes v1.0 - نهایت سرگرمی

فکر می کنم تا به حال تمامی نسخه از سری بازی های فوق العاده جذاب و سرگرم کننده Farm Frenzy را در آسان دانلوده قرار داده باشیم. بازی هایی که می توانند حتی با وجود به ظاهر ساده بودن ساعت ها که نه ، روزها کاربران را وادار کنند تا به انجام بازی بپردازند. مدلی جدیدی از این سری بازی ها به تازگی ارائه شده است. خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که Farm Frenzy Viking Heroes را برای دانلود قرار می دهیم. یک بازی جالب و جذاب به سبک مدل های قبلی اما با تغییرات فراوان. 172 مرحله جذاب به همراه 7 کشور در انتظار کاربرانی است که نسخه وایکینگی از سری بازی های Farm Frenzy را دانلود می کنند. گرافیک این نسخه از بازی بهبود یافته و کاراکترهای جدیدی هم به بازی اضافه شده اند.
اما سروشکل کلی بازی به مانند مدل های قبلی است با این تفاوت که حیوانات عوض شده و محصولات جدیدتری را عرضه می کنند. کارخانجات پیشرفت کرده اند و در هر کشور محصولی جدید و به تناسب آن آب و هوا تولید می کنند. خودروهای حمل بار هم که با طراحی این نسخه هماهنگی خاصی دارند. مطمئنا Farm Frenzy Viking Heroes می تواند همه شما کاربران عزیز را سرگرم کند. پس پیشنهاد می کنیم حتما این نسخه از بازی را دانلود کنید و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود در ادامه



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 14 فروردين 1391برچسب:, | 22:11 | نویسنده : Rasoul |

يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

دانلود در ادامه



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, | 13:46 | نویسنده : Rasoul |
دانلود اینترنت اکسپلورر Internet Explorer v9
نسخه نهم اکسپلورر قرار است تنها برروی ویندوز ویستا سرویس پک دو و همچنین ویندوز محبوب 7 قابل نصب و اجرا باشد. شاید به یک ساعت هم نمی رسد که کنفرانس مایکروسافت برای ارائه اولین نسخه آزمایشی مرورگر خود به پایان رسیده و این مرورگر برروی سرورهای مایکروسافت قرار گرفته است. اما ما با نهایت سرعت سعی کردیم اطلاعاتی کامل پیرامون IE 9 در اختیار شما بگذاریم. این نسخه آزمایشی بوده و شاید مشکلات زیادی داشته باشد اما فکر می کنم حتما ارزش آزمایش را داشته باشد.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, | 19:42 | نویسنده : Rasoul |

دانلود Waterfox  تجربه ای نو در وبگردی

از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

دانلود در ادامه
سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس ، سازگاری با انواع دانلود منیجرها ، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس ، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, | 15:53 | نویسنده : Rasoul |

دانلود Avast Internet Security v6.0.1125 یکی از برترین ضد ویروس ها

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال ۲۰۱۲ برای کاربران فراهم کرده است.

 

دانلود در ادامه



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:, | 15:54 | نویسنده : Rasoul |

 

همیشه فرمت هایی هستند که ما نمی توانیم برروی آن ها مدیریت کاملی داشته باشیم و مجبوریم فایل مورد نظر را به فرمتی دلخواه و رایج تبدیل کنیم. مثلا گاهی پلیرها قادر به پخش همه فرمت ها نیستند و ما مجبور هستیم تا با تبدیل فایل مورد نظر آن را برای پلیر هماهنگ سازی کنیم. نرم افزاری که برای تبدیل همه فرمت ها می توان از آن بهره برد All File to All File Converter 3000 نام دارد. نرم افزار فوق العاده کامل و غنی که تقریبا همه فرمت های رایج در زمینه های گوناگون را پشتیبانی کرده و کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد.
این ابزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی هم دارد با شناسایی انواع فرمت ها این قابلیت را به کاربر می دهد که فرمت خروجی را انتخاب کرده و به راحتی تبدیل را انجام دهد. تبدیل اسناد با فرمت های مختلف به فرمت رایج PDF از جمله مهم ترین خصوصیتی است که در همان مراحل اولیه کار به چشم می خورد ؛ ایمن سازی از طریق قرار دادن پسورد ، سهولت در استفاده از نرم افزار ، پشتیبانی از انواع استانداردها و چندین و چندین قابلیت دیگر که All File to All File Converter 3000 با خود به همراه دارد از جمله مواردی هستند که به عنوان قابلیت های کاربردی در این نرم افزار مشاهده می شوند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, | 15:41 | نویسنده : Rasoul |
دسته : مدیریت دانلود  تعداد بازديد : 69629

 


مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum


HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد.
به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. نسخه جدید و کامل این دانلود منیجر در ادامه مطلب در انتظار کسانی است که به وقت خود برای دانلود فایل ها اهمیت می دهند و می خواهند همه امکانات را یک جا داشته باشند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:, | 15:18 | نویسنده : Rasoul |

 

بازي با كارت هميشه از محبوبيت فراواني برخوردار بوده و در هر رده ي سني طرفداران خاص خودش رو داشته است! نرم افزار SolSuite نيز كه يكي از برتريت نرم افزار ها در مورد بازي با كارت ميباشد.نرم افزار SolSuite در واژه به معناي انقلاب , و در عمل نيز تحول عظيمي در بازي هاي موجود در بازار ايجاد كرده و در حال حاضر يكي از برترين  بازي هاي كارتي موجود به شمار ميرود. SolSuite به تازگي نسخه ي 2008 خود را عرضه نموده كه شامل مجموعه اي از 480 بازي كارت با كيفيت بالا و در محيطي جذاب ميباشد!
 بازيهاي موجود در اين بسته نرم افزاري بازي هاي اصلي وحقيقي كارت بوده بطوريكه مشابه آن در بازي هاي ديگر يافت نميشوند!از ويژگي هاي جالب و قابل توجه اين بسته نرم افزاري ويراستار قدرتمند آن ميباشد كه كاربر را قادربه اعمال ويرايشات مورد نظر خود در قوانين بازي ها ميسازد.
برخي از بازي هاي اين مجموعه عبارتند از:Spider, Klondike, FreeCell, Pyramid, Golf, Busy Aces, Canfield, Forty Thieves, Four Seasons, Carpet, Flower Garden, Rouge et Noir, Monte Carlo... and original solitaires that you cannot find elsewhere.

قابليت هاي كليدي بازي SolSuite  :
- راهنمايي جامع كاربر و آموزش حركات و دستورات اصولي در بازي ها
- امكان تغيير پس زمينه بازي وقرار دادن فايل مورد نظر شما با پسوند BMP
- امكان جستجوي سريع در بازي ها
- داراي  مراحل نامحدود در استفاده از Undo و Redo
- امكان Load,Save و ReStart بازي ها
- شامل افكت ها و جلوه هاي صوتي مختلف
- امكان انتخاب اتفاقي يك بازي از گروه هاي مختلف
- امكان تنظيم و تعيين سرعت كارت ها در بازي
- امكان انتخاب بازي هاي مورد علاقه شما از ميان بازي هاي مختلف
- ارائه آمار و گزارش از امتيازات كاربر بصورت گرافيكي و نموداري
- ايجاد كارت هاي جديد بصورت Wizard مرحله به مرحله به سليقه كاربر
- و...

دانلود مخصوص اعضا



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, | 1:42 | نویسنده : Rasoul |

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 19 اسفند 1390برچسب:, | 21:33 | نویسنده : Rasoul |

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:آپدیت آفلاین, ESET آپدیت ,6937 نسخه هاي v3,x v4,x v5,x, | 12:22 | نویسنده : Rasoul |

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:آپدیت آفلاین آنتی ویروس ,Kaspersky , | 12:18 | نویسنده : Rasoul |

 


اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند كه در كمتر وب سايتي شما اثري از اين فرمتهاي كم حجم و توانا نمي توانيد بيابيد.كمپاني بزرگ ماكرومديا چند وقتي است كه تمامي امتيازات خود را به كمپاني بزرگ و آشناي Adobe واگذر كرده است تا من بعد ديگر نرم افزار Flash را از نسخه هاي بعد با نام Adobe Flash Player بشناسيد. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, | 14:10 | نویسنده : Rasoul |

نرم افزار ECOBox Small 2012 محصولی از شرکت مهندسی نرم افزار سایکو، یک نرم افزار رایگان جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق اینترنت می باشد.
نسخه اول این نرم افزار که در تاریخ 14 آذر 90 عرضه شد توانست  در مدت کمتر از یک ماه بیش از 24000 بار دانلود شده و بیش از 18000 کاربر در سراسر ایران و خارج از کشور جذب بنماید.
هم اکنون گروه نرم افزاری سایکو با سابقه 8 ساله در این زمینه و ارسال حدودا 1600000 عدد پیامک در ماه با افتخار نسخه دوم این نرم افزار را منتشر کرده است که با قابلیت های ویژه ای به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.

دانلود وتوضیحات بیشتر در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 30 دی 1390برچسب:نرم افزار ارسال پیامک , | 21:27 | نویسنده : Rasoul |

اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالاترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 1 دی 1390برچسب:Yahoo! Messenger 11,5,0,155 - ,دانلود یاهو مسنجر 11, جدید, | 1:35 | نویسنده : Rasoul |
نرم افزار - تبدیل فرمت

Blaze Video Magic نرم افزار حرفه ای و جادویی از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای تبدیل ویدیو های HD بدون افت کیفیت و تبدیل فرمت های مختلف ویدویی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, 3GP, MKV و غیره) است. این نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای تبدیل جامع و قدرتمند با پشتیبانی از همه فرمت ها شما در مقابل استفاده از نرم افزار های مبدل دیگر بی نیاز میکند.
تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با دستگاه های قابل حمل مانند اپل، آیفون، آی پاد، تلفن های Android، تلفن های 3GP و ... از ویژگی های این نرم افزار است. علاوه بر این قابلیت هایی همچون ویرایش حرفه ای فیلم ها و ساخت آهنگ زنگ متناسب با گوشی مورد نظر و دانلود ویدیو از سایت یوتیوب و یاهو و ساخت اسلاید شو های جذاب در این نرم افزار میتواند مورد توجه قرار گیرد.

مبدل همه فرمت های ویدیویی

پشتیبانی از دیسک های دی وی دی و ویدیو های HD و پشتیبانی از فرمت های وردی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, MPE, M1V, MPV2, MP4, DAT, 3GP, MOV, VOB, FLV, MKV) برای تبدیل و پشتبانی از فرمت های (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV) SD های ویدئویی (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV, 3GP, 3GP2) برای خروجی بعد از تبدیل همچنین جدا سازی فرمت های صوتی MP3, MP2, AAC, AC3 از ویدیو هاست.

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:Blaze Video Magic Pro 6,0,0,0 Portable ,- دانلود نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای, | 21:47 | نویسنده : Rasoul |

سریف WebPlus نرم افزاری از سایت دانلود رایگان نرم افزار برای طراحی وب سایت های پیشرفته و مورد استفاده برای کاربر های خانگی و یا سازمان های بزرگ است.....

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:Serif WebPlus X5 13,0,3,029 Portable - دانلود نرم افزار طراحی سایت, | 22:30 | نویسنده : Rasoul |

با وجود و تعدد مرورگر ها شاید کمتر کاربری باشد که نام Flock را شنیده باشد و یا حداقل از آن استفاده کند. با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید باه این دلیل است که همه این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند.

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب

 

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. 

 


 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطالب ...



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 18 دی 1390برچسب:دانلود رایگان مرورگر Google Chrome 16,0,912,63, | 14:52 | نویسنده : Rasoul |

 


 

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack

پلتفورم : pc

ژانر: Strategy

تاریخ انتشار جهانی :

تاریخ انتشار در آمریکا :

تاریخ انتشار در اروپا :

نوع  فایل : Collection Games

زبان: English

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Encore Software, Inc

مد بازی : مولتی پلیر

حمایت توسط : JoWood Productions

درجه بندی سنی : PEGI: 3+

قابلیت آنلاین:دارد

قطعا با سری بازی های همسایه ی جهنمی آشنایی دارید . این بازی تحت عنوان Neighbours from Hell از سال 2003 میلادی آغاز به انتشار سری های مختلف بازی را کرد . بازی Neighbours from Hell یک بازی ویدویی استراتژی  برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox هست .این بازی در اروپا برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox,GameCube ,Xbox on March 4, 2005. منتشر شد .در September 22, 2003 این بازی به صورت رسمی در آمریکا انتشار رسمی پیدا کرد . همسایه‌هایی از جهنم(به انگلیسی: Neighbors from Hell) یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز، گیم‌کیوب و ایکس‌باکس است. که در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ منتشر شده‌است و داستان فردی است که باید به خانه همسایه خود رفته و با وسایلی که آنجاست اعصاب همسایه خود را خرد کند. همسایه‌هایی از جهنم ۲(به انگلیسی: Neighbors from Hell)یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز است. که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده‌است. داستان این بازی در ادامه همسایه‌هایی از جهنم است، با این قسمت که آقای همسایه این بار به مسافرت می‌رود و شخصیت اصلی (وودی) برای آزار وی او را تعقیت می‌کند. این بازی سه شخصیت اضافه نیز نسبت به نسخه اولیه بازی دارد، که شامل مادر و همسفر همسایه و پسر همسفر هستند.در سری Neighbours from hell 3  هم همچون نسخه ی قبلی دارای سه شخصیت اصلی جدید است . مراحل بازی در جزیره ای زیبا ادامه خواهد داشت . در Neighbours from hell 3 سعی شده است تا گیمر تمامی قوای خود را برای به سرانجام رساندن تک تک مراحل به مرحله ی احرا رساند.شاید حالب باشد که بدانید طراحی کرکتر ها در این سری از بازی نسبت به دو سری قبل فوق العاده بهبود یافته است . در این نسخه هیچ گونه باگی دیده نشده است .اما نسخه بعدی تحت عنوان Neighbours from hell 4 منتشر شد . این بازی به صورت روسی منتشر شده است و در حقیقت نسخه انگلیسی آن هیچ وقت منتشر نشد . کرکتر ها در این بازی تغییر میکنند. شاید این تغییر به دل گیمری که با تک تک کرکتر های سه نسخه ی قبلی ارتباط دیداری ایجاد کرده است ننشیند . این گفته که تغییر ناگهانی یک بازی در یکی از سری های آن میتواند تاثیر مخرب و به شدت منفی در روند پیشرفت ئ توسعه آن داشته باشد به دور از ذهن نباشد .بعد از نسخه تغریبا موفق سری چهارم این بازی ، دو سری دیگر نیز روانه بازار شد . آنها تحت عنوان Neighbours from hell 5 , Neighbours from hell 6 منتشر شدند و همان طور که انتظار می رفت این دو سری نیز همچون سری چهارم دارای طراحی کرکتر یکسان و به دوز از سه سری اوا دارد . این همان چیزی است که گیمیری که سه سری اول را بازی کرده است نخواهد پسندید . در کل اگر بخواهیم یک ارزیابی کلی سری بازی های همسایه ی جهنمی داشته باشم باید بگوییم در سری بازی های Neighbours from hell سعی بر آن است که در هر مرحله گیمر را با یک چالش جدید رو به رو کند . جالب اینجاست که این روند تا آخرین سری این بازی و در هر مرحله به خوبی رعایت شده است . به گونه ای که گیمر قبل از ورود به مرحله ی جدید پیش بینی می کند که حتما با یک چالش جدید رو به رو است !!!

 

دانلود رایگان سری بازی های Neighbours from hell به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

 

 حتما دانلودش کنین خیلی باحاله

 نظر یادتون نره

دانلود مخصوص اعضا



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:همسایه جهنمی, | 18:7 | نویسنده : Rasoul |

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final

| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, | 21:51 | نویسنده : Rasoul |

بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0.0



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, | 21:45 | نویسنده : Rasoul |

 

اکثر افراد نرم افزارها و بازي هاي زيادي بر روي سيستمشان نصب مي کند و حتي سراغ حذف نرم افزارهايي که نياز نمي شود نمي روند که اين يکي از کارهاي اشتباهيست که باعث مي شود به مرور کارايي سيستم پايين بيايد . برخي ديگر هستند که به حذف نرم افزارها توجه ويژه دارند اما راه مناسبي براي اين کار انتخاب نمي کنند . اين افراد معمولا به Add/Remove ويندوز مي روند و از آنجا اقدام به حذف نرم افزارها مي کنند که اين کار نيز اشتباهي ديگر است چرا که با اين روش نرم افزار يا بازي مورد نظر به طور کامل پاک نمي شود و هنوز فايل هاي اضافي از آن هارد کامپيوتر را اشغال کرده اند و باعث کاهش سرعت و کارايي سيستم عامل مي شوند . برخي ديگر از افراد وجود دارند که به قدري به سرعت سيستم اهميت مي دهند که براي نصب نرم افزارهاي مهمشان هم شک دارند . اين اعمال تماما اشتباست . ميهن دانلود قصد معرفي نرم افزاري را دارد که قادر است تمام مشکلات و نواقص ويندوز را به يک باره بر طرف کند و بعد از اتمام کار نرم افزار احساس مي کنيد به روزي برگشته ايد که اين کامپيوتر را خريداري کرده ايد .
TuneUp Utilities نام نرم افزاري بسيار قدرتمند مي باشد که قادر است به نحو چشمگيري سرعت،کيفيت و پاسخگويي کامپيوتر شما را بالا ببرد .نرم افزاري همه منظوره که سرعت کامپيوتر ما را به نحو چشمگيري افزايش دهد . کيفيت کار ويندوز و پاسخگويي آن را بالا برد. ايرادهاي رايج در رجيستري را بر طرف کند . نرم افزاري کاربردي که همه ي اين قابليت ها را در درون خود دارد و به کامپيوتر ما جان تازه اي مي بخشد. به نحوي که احساس کنيم نياز به ارتقاي قطعات سخت افراريمان نداريم. نرم افزار تنظيم موتور ويندوز TuneUp به طور خودکار مهمترين مراقبت هاي مورد نياز ويندوز را انجام مي دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر مي کند و را ه حل هاي ساده براي حل آن پيشنهاد مي دهد. اين امر باعث مي شود که سيستم را در بهترين عملکرد با بهترين حالت نگه دارد.شما همچنين مي توانيد با اين نرم افزار ظاهر ويندوز خود را تغيير دهيد و تنظيمات لازم را بر روي هر گرافيکي اعمال کنيد تا کار با کامپيوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنيد. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسيستم شما سريعتر و مناسب تر براي مدت طولاني تر در استفاده خواهد ماند. اين خصصه هاي نرم افزار آن را به يک تاسيسات کامل براي ويندوز بدل کرده که براي هر شخصي قابل استفاده است حتي براي کساني که ترجيح مي دهند نگهداري کامپيوتر را به يک شريک قابل اطمينان بسپارند يا حتي کساني که مي خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 دی 1390برچسب:, | 15:49 | نویسنده : Rasoul |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد