اکثر کاربران اینترنت با نرم افزار پیغام رسان یاهو به نام یاهو مسنجر آشنا هستند و بیشتر ما از آن برای شرکت در کنفرانس ها، ارتباط با دوستان، شرکت در چت روم ها، مکالمات و بسیاری موارد دیگر استفاده می کنیم و امکاناتی همچون گفتگو با دوستان آنلاین ، گذاشتن پیغام برای دوستان لیست خود، مطلع سازی از ایمیل های جدید، پشتیبانی از فایروال های گوناگون، قابلیت ذخیره سازی و گرفتن پرینت از گفتگو ها، همچنین ارائه سرویس های PC-PC, PC-Phone و Phone-to-PC،اشتراک گذاری فایل و تصاویر، اتاق های مختلف چت، نمایش وبکم و بسیاری امکانات دیگر را نام برد.اما امروز بعد از مدت ها ارائه نسخه بتای این نرم افزار نسخه کامل آن بروی سایت یاهو منتشر شد.

با یاهو مسنجر به دوستانتان نزدیک تر شوید

  • راحت ترین راه دسترسی به دوستان آنلاین و برقرار کردن ارتباط و تماس با آنها توسط یاهو مسنجر
  • به راحتی حالت خود را به دوستانتان نمایش دهید و با آنها به بحث و گفتگو بپردازید
  • با هم دیگر به صورت تصویری ارتباط بر قرار کنید و به صورت آنلاین و 2طرفه فایل های ویدوئی را تماشا کنید

امکانات کلی نرم افزار اینترنت یاهو مسنجر

  • قابلیت ارسال پیام فوری به یک دوست
  • قابلیت ارسال پیام متنی کوتاه از طریق اینترنت
  • قابلیت گفتگو در اتاق های گفتگو با چندین هزار کاربر آنلاین در سرتاسر جهان
  • امکان برقراری تماس رایانه به رایانه و رایانه به تلفن ثابت با هزینه بسیار ناچیز
  • قابلیت تماشای ویدئو های آنلاین در پنجره چت به صورت 2 طرفه
  • قابلیت دریافت و ارسال فایل بین 2 رایانه متصل به نرم افزار یاهو مسنجر
  • قابلیت نصب بر روی ویندوز 2000 , ویندوز xp , ویندوز 2003 , ویندوز ویستا , ویندوز 7 , ویندوز xp و Vista و 7 به صورت 64 بیتی
  • قابلیت Y! Updates برای مطلع شدن از وقایع و رخداد ها و تغییرات دوستان در بخشی از مسنجر
  • قابلیت برقراری Video Call با بالاترین کیفیت ممکن
  • قابلیت کار با چندین زبان مختلف
  • پشتیبانی کامل و رسمی از ویندوز 7 مایکروسافت

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 1 دی 1390برچسب:Yahoo! Messenger 11,5,0,155 - ,دانلود یاهو مسنجر 11, جدید, | 1:35 | نویسنده : Rasoul |
نرم افزار - تبدیل فرمت

Blaze Video Magic نرم افزار حرفه ای و جادویی از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای تبدیل ویدیو های HD بدون افت کیفیت و تبدیل فرمت های مختلف ویدویی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, 3GP, MKV و غیره) است. این نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای تبدیل جامع و قدرتمند با پشتیبانی از همه فرمت ها شما در مقابل استفاده از نرم افزار های مبدل دیگر بی نیاز میکند.
تبدیل فرمت های ویدیویی برای سازگاری کامل با دستگاه های قابل حمل مانند اپل، آیفون، آی پاد، تلفن های Android، تلفن های 3GP و ... از ویژگی های این نرم افزار است. علاوه بر این قابلیت هایی همچون ویرایش حرفه ای فیلم ها و ساخت آهنگ زنگ متناسب با گوشی مورد نظر و دانلود ویدیو از سایت یوتیوب و یاهو و ساخت اسلاید شو های جذاب در این نرم افزار میتواند مورد توجه قرار گیرد.

مبدل همه فرمت های ویدیویی

پشتیبانی از دیسک های دی وی دی و ویدیو های HD و پشتیبانی از فرمت های وردی از قبیل (RM, RMVB, AVI, WMV, ASF, MPG, MPEG, MPE, M1V, MPV2, MP4, DAT, 3GP, MOV, VOB, FLV, MKV) برای تبدیل و پشتبانی از فرمت های (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV) SD های ویدئویی (AVI, MP4, MPG, MKV, TS, WMV, MOV, 3GP, 3GP2) برای خروجی بعد از تبدیل همچنین جدا سازی فرمت های صوتی MP3, MP2, AAC, AC3 از ویدیو هاست.

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 23 دی 1390برچسب:Blaze Video Magic Pro 6,0,0,0 Portable ,- دانلود نرم افزار تبدیل فیلم و ویرایش حرفه ای, | 21:47 | نویسنده : Rasoul |

سریف WebPlus نرم افزاری از سایت دانلود رایگان نرم افزار برای طراحی وب سایت های پیشرفته و مورد استفاده برای کاربر های خانگی و یا سازمان های بزرگ است.....

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 19 دی 1390برچسب:Serif WebPlus X5 13,0,3,029 Portable - دانلود نرم افزار طراحی سایت, | 22:30 | نویسنده : Rasoul |

با وجود و تعدد مرورگر ها شاید کمتر کاربری باشد که نام Flock را شنیده باشد و یا حداقل از آن استفاده کند. با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید باه این دلیل است که همه این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند.

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب

 

مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. 

 


 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطالب ...



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 18 دی 1390برچسب:دانلود رایگان مرورگر Google Chrome 16,0,912,63, | 14:52 | نویسنده : Rasoul |

 


 

| دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه|

نام بازی: Neighbours From Hell Pack

پلتفورم : pc

ژانر: Strategy

تاریخ انتشار جهانی :

تاریخ انتشار در آمریکا :

تاریخ انتشار در اروپا :

نوع  فایل : Collection Games

زبان: English

فرمت ایمیج: ISO

ناشر: Encore Software, Inc

مد بازی : مولتی پلیر

حمایت توسط : JoWood Productions

درجه بندی سنی : PEGI: 3+

قابلیت آنلاین:دارد

قطعا با سری بازی های همسایه ی جهنمی آشنایی دارید . این بازی تحت عنوان Neighbours from Hell از سال 2003 میلادی آغاز به انتشار سری های مختلف بازی را کرد . بازی Neighbours from Hell یک بازی ویدویی استراتژی  برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox هست .این بازی در اروپا برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox,GameCube ,Xbox on March 4, 2005. منتشر شد .در September 22, 2003 این بازی به صورت رسمی در آمریکا انتشار رسمی پیدا کرد . همسایه‌هایی از جهنم(به انگلیسی: Neighbors from Hell) یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز، گیم‌کیوب و ایکس‌باکس است. که در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ منتشر شده‌است و داستان فردی است که باید به خانه همسایه خود رفته و با وسایلی که آنجاست اعصاب همسایه خود را خرد کند. همسایه‌هایی از جهنم ۲(به انگلیسی: Neighbors from Hell)یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز است. که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده‌است. داستان این بازی در ادامه همسایه‌هایی از جهنم است، با این قسمت که آقای همسایه این بار به مسافرت می‌رود و شخصیت اصلی (وودی) برای آزار وی او را تعقیت می‌کند. این بازی سه شخصیت اضافه نیز نسبت به نسخه اولیه بازی دارد، که شامل مادر و همسفر همسایه و پسر همسفر هستند.در سری Neighbours from hell 3  هم همچون نسخه ی قبلی دارای سه شخصیت اصلی جدید است . مراحل بازی در جزیره ای زیبا ادامه خواهد داشت . در Neighbours from hell 3 سعی شده است تا گیمر تمامی قوای خود را برای به سرانجام رساندن تک تک مراحل به مرحله ی احرا رساند.شاید حالب باشد که بدانید طراحی کرکتر ها در این سری از بازی نسبت به دو سری قبل فوق العاده بهبود یافته است . در این نسخه هیچ گونه باگی دیده نشده است .اما نسخه بعدی تحت عنوان Neighbours from hell 4 منتشر شد . این بازی به صورت روسی منتشر شده است و در حقیقت نسخه انگلیسی آن هیچ وقت منتشر نشد . کرکتر ها در این بازی تغییر میکنند. شاید این تغییر به دل گیمری که با تک تک کرکتر های سه نسخه ی قبلی ارتباط دیداری ایجاد کرده است ننشیند . این گفته که تغییر ناگهانی یک بازی در یکی از سری های آن میتواند تاثیر مخرب و به شدت منفی در روند پیشرفت ئ توسعه آن داشته باشد به دور از ذهن نباشد .بعد از نسخه تغریبا موفق سری چهارم این بازی ، دو سری دیگر نیز روانه بازار شد . آنها تحت عنوان Neighbours from hell 5 , Neighbours from hell 6 منتشر شدند و همان طور که انتظار می رفت این دو سری نیز همچون سری چهارم دارای طراحی کرکتر یکسان و به دوز از سه سری اوا دارد . این همان چیزی است که گیمیری که سه سری اول را بازی کرده است نخواهد پسندید . در کل اگر بخواهیم یک ارزیابی کلی سری بازی های همسایه ی جهنمی داشته باشم باید بگوییم در سری بازی های Neighbours from hell سعی بر آن است که در هر مرحله گیمر را با یک چالش جدید رو به رو کند . جالب اینجاست که این روند تا آخرین سری این بازی و در هر مرحله به خوبی رعایت شده است . به گونه ای که گیمر قبل از ورود به مرحله ی جدید پیش بینی می کند که حتما با یک چالش جدید رو به رو است !!!

 

دانلود رایگان سری بازی های Neighbours from hell به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

 

 حتما دانلودش کنین خیلی باحاله

 نظر یادتون نره

دانلود مخصوص اعضا



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:همسایه جهنمی, | 18:7 | نویسنده : Rasoul |

دانلود نرم افزار Internet Download Manager v6.07.16 Final

| دانلود رایگان پر سرعت ترین و محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود فایل از اینترنت |

داشتن نرم افزاری کامل به جهت مدیریت دانلود فایل های مختلف از اینترنت بسیار ضروری است. امروز در سایت میهن دانلود جدید ترین ورژن معروف ترین نرم افزار دانلود منیجر جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار Internet Download Manager یکی از پر طرفدارترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در دنیا به شمار میرود که شما با کمک آن به راحتي مي توانيد بر روي تمامي فايلهاي در حال دانلود خود مديريت داشته باشید. این نرم افزار قادر است تا سرعت دانلود شما را تا 5 برابر نسبت به قبل افزایش دهد که در اینصورت در زمان کوتاه تری میتوانید فایل های مورد نظرتان را از اینترنت دریافت کنید. از این برنامه میتوان در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و ... استفاده نمود. همچنین قابلیت دانلود با امکان توقف از لینک های مستقیم یکی دیگر از امکانات بسیار خوب این برنامه به شمار میرود که میتوان با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود. سازگاری کامل با مرورگرهای مختلف از جمله Explorer, Netscape, MSN Explorer, AOL, Opera, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و ... از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار میرود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, | 21:51 | نویسنده : Rasoul |

بازی پرندگان خشمگین Angry Birds v2.0.0



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, | 21:45 | نویسنده : Rasoul |

 

اکثر افراد نرم افزارها و بازي هاي زيادي بر روي سيستمشان نصب مي کند و حتي سراغ حذف نرم افزارهايي که نياز نمي شود نمي روند که اين يکي از کارهاي اشتباهيست که باعث مي شود به مرور کارايي سيستم پايين بيايد . برخي ديگر هستند که به حذف نرم افزارها توجه ويژه دارند اما راه مناسبي براي اين کار انتخاب نمي کنند . اين افراد معمولا به Add/Remove ويندوز مي روند و از آنجا اقدام به حذف نرم افزارها مي کنند که اين کار نيز اشتباهي ديگر است چرا که با اين روش نرم افزار يا بازي مورد نظر به طور کامل پاک نمي شود و هنوز فايل هاي اضافي از آن هارد کامپيوتر را اشغال کرده اند و باعث کاهش سرعت و کارايي سيستم عامل مي شوند . برخي ديگر از افراد وجود دارند که به قدري به سرعت سيستم اهميت مي دهند که براي نصب نرم افزارهاي مهمشان هم شک دارند . اين اعمال تماما اشتباست . ميهن دانلود قصد معرفي نرم افزاري را دارد که قادر است تمام مشکلات و نواقص ويندوز را به يک باره بر طرف کند و بعد از اتمام کار نرم افزار احساس مي کنيد به روزي برگشته ايد که اين کامپيوتر را خريداري کرده ايد .
TuneUp Utilities نام نرم افزاري بسيار قدرتمند مي باشد که قادر است به نحو چشمگيري سرعت،کيفيت و پاسخگويي کامپيوتر شما را بالا ببرد .نرم افزاري همه منظوره که سرعت کامپيوتر ما را به نحو چشمگيري افزايش دهد . کيفيت کار ويندوز و پاسخگويي آن را بالا برد. ايرادهاي رايج در رجيستري را بر طرف کند . نرم افزاري کاربردي که همه ي اين قابليت ها را در درون خود دارد و به کامپيوتر ما جان تازه اي مي بخشد. به نحوي که احساس کنيم نياز به ارتقاي قطعات سخت افراريمان نداريم. نرم افزار تنظيم موتور ويندوز TuneUp به طور خودکار مهمترين مراقبت هاي مورد نياز ويندوز را انجام مي دهد و از هرگونه مشکل شما را با خبر مي کند و را ه حل هاي ساده براي حل آن پيشنهاد مي دهد. اين امر باعث مي شود که سيستم را در بهترين عملکرد با بهترين حالت نگه دارد.شما همچنين مي توانيد با اين نرم افزار ظاهر ويندوز خود را تغيير دهيد و تنظيمات لازم را بر روي هر گرافيکي اعمال کنيد تا کار با کامپيوتر را مورد دلخواه و لذت بخش کنيد. با نرم افزار TuneUp Utilitiesسيستم شما سريعتر و مناسب تر براي مدت طولاني تر در استفاده خواهد ماند. اين خصصه هاي نرم افزار آن را به يک تاسيسات کامل براي ويندوز بدل کرده که براي هر شخصي قابل استفاده است حتي براي کساني که ترجيح مي دهند نگهداري کامپيوتر را به يک شريک قابل اطمينان بسپارند يا حتي کساني که مي خواهند تمام کار ها را خودشان انجام دهند. نسخه اي را که در اختيارتان قرار داديم پرتابل بوده و نيازي به نصب ندارد و تنها با کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود که شما مي توانيد با کپي کردن فايل هاي نرم افزار در فلش مموري خود در صورت نياز از آن در محل هاي مختلف که امکان نصب نرم افزار وجود ندارد استفاده کنيد.

توضيحات کامل و ويژگي ها در ادامه ي مطلب موجود است .



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 9 دی 1390برچسب:, | 15:49 | نویسنده : Rasoul |
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد